آژانس علم و فناوری اندونزی از ظرفیت پژوهشگاه صنعت نفت بهره‌مند می‌شود

آژانس علم و فناوری اندونزی (Brin) با هدف بررسی زمینه‌ همکاری‌های مشترک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
آژانس علم و فناوری اندونزی از ظرفیت پژوهشگاه صنعت نفت بهره‌مند می‌شود

به گزارش مسیر انرژی به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، نمایندگان پژوهشگاه صنعت نفت و آژانس علم و فناوری اندونزی (Brin) با هدف بررسی زمینه‌ همکاری‌ های مشترک با یک دیگر دیدار و گفت‌ و گو کردند و مقرر شد این آژانس از ظرفیت پژوهشگاه صنعت نفت در بهبود عملکرد خود در زمینه‌ های مختلف بهره‌ مند شود.

در این نشست با حضور نمایندگان آژانس فناوری اندونزی (Brin)، توانمندی‌ های دو مجموعه ارائه و درباره توسعه همکاری‌ های این دو سازمان پژوهشی تبادل نظر شد.

گفتنی است، آژانس علم و فناوری اندونزی (Brin) همکاری‌ های بین‌ المللی زیادی را در زمینه‌ های کاتالیست‌ ها، انرژی‌ های نو، حسگر تشخیص جیوه و سورفکتانت‌ ها در کارنامه دارد و در این نشست مقرر شد این آژانس از ظرفیت پژوهشگاه صنعت نفت در بهبود عملکرد خود در زمینه‌ های مختلف بهره‌مند شود.

نمایندگان آژانس علم و فناوری اندونزی (Brin) در پایان این نشست از دستاورد های پژوهشگران پژوهشگاه صنعت نفت در پردیس‌ های سه‌ گانه این مجموعه بازدید کردند.

پژوهشگاه صنعت نفت در آغاز با نام «اداره توسعه تحقیقات شرکت ملی نفت ایران» در سال ۱۳۳۸ تاسیس شد و هدف اولیه آن، تحقیق و پژوهش در زمینه کاربرد مواد نفتی بود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نام این سازمان به «مرکز پژوهش و خدمات علمی» تغییر یافت و به توسعه فعالیت‏ها در راستای اهداف موردنظر پرداخت.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10905

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت