اعلام ورشکستگی دو ابر پالایشگاه نفتی چین کردند

پالایشگاه های نفت خصوصی چین با تقاضای ضعیف برای سوخت‌ ها رو به رو هستند زیرا روند احیای اقتصاد این کشور، سرعت نگرفته است.
پالایشگاه نفتی چین

به گزارش مسیر انرژی، دو پالایشگاه نفت غول شیمیایی چینی «گروه سینوکَم»، اعلام ورشکستگی کردند که مشکلات واحد های قدیمی در برابر ریزش حاشیه سود را بارز می‌ کند.

طلبکاران شرکت گروه ژمگه و شرکت گروه پتروشیمی هواشینگ که در استان شرقی شاندونگ مستقر هستند، درباره طرح‌ های تغییر شرایط باز پرداخت بدهی این شرکت‌ ها به توافق نرسیدند که به اعلام ورشکستگی آن ها منتهی شد.

پالایشگاه های نفت خصوصی چین با تقاضای ضعیف برای سوخت‌ ها رو به رو هستند زیرا روند احیای اقتصاد این کشور، سرعت نگرفته و استفاده از خودرو های برقی هم افزایش یافته است.

این دو پالایشگاه که سال گذشته درخواست کرده بودند شرایط باز پرداخت بدهی آن ها تغییر کند، سابق بر این، بخشی از «شرکت ملی شیمیایی چین» یا «کَم‌چاینا» بودند و بعدا، به کنترل شرکت سینوکَم در آمدند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت «شاندون چانگ یی پتروکمیکال»، یک پالایشگاه دیگر سینوکَم است که قرار است اواخر سپتامبر با طلبکارانش دیدار کند. این سه پالایشگاه، در قرن گذشته، نفت یک میدان داخلی را پالایش می‌ کردند و مجموع ظرفیت پالایش آن ها، بیش از ۳۰۰ هزار بشکه در روز بود. با این حال، اکثر واحد های آن ها ماه‌ ها غیر فعال بودند.

انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=20628

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

بین الملل