امضای تفـاهم‌نامـه همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه نیرو

پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه نیرو با هدف افزایش همکاری‌های دو جانبه امروز یک تفـاهم‌نامـه همکاری را امضا کردند.
امضای تفـاهم‌نامـه همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه نیرو

به گزارش مسیر انرژی به‌نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه نیرو با هدف همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه و نوآورانه، با استفاده از امکانات، تجهیزات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و آموزشی دو طرف، تفـاهم‌نامـه همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه نیرو امضا کردند.

این تفاهم‌نامه همکاری علمی و آموزشی بین مجید عمیدپور، رئیس پژوهشگاه نیرو، و عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، به‌منظور گسترش همکاری در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک در حوزه نفت و نیرو، مشتمل بر تحقیقات، توسعه فناوری، تجاری‌سازی محصولات، انجام خدمات مشاوره‌ای و تبادل خدمات آزمایشگاهی و آموزشی بین پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه نیرو  برای گسترش همکاری به امضا رسید.

براساس این گزارش، همکاری در حوزه‌های مدیریت انرژی، تهیه ره‌نگاشت جامع برنامه‌ریزی انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، حفاظت از محیط‌زیست در برابر آثار صنعت نفت و انرژی، هوشمندسازی صنعت نفت و انرژی و مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت برق و انرژی ازجمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

همچنین توسعه فناوری مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع برق و انرژی، برقی‌سازی و ذخیره‌سازی انرژی، ارتقای زیست‌بوم نوآوری و انجام مطالعات و پژوهش‌های عرصه‌ حکمرانی و مدیریت نفت و نیرو از دیگر مواردی است که در این تفـاهم‌نامـه بر آن‌ها تأکید شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19053

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت