به گزارش مسیر انرژی، مهندس احمدرضا راستی، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، در حکمی رسمی، آقای احسان بندری را به عنوان مسئول طرح تکریم ارباب رجوع در این شرکت منصوب کرد. در این حکم، بر اهمیت ارتقای کیفیت خدماترسانی و رضایتمندی ذینفعان تأکید گردید.
در متن این حکم آمده است که : «با عنایت به ضرورت ارتقای کیفیت خدماترسانی به مراجعان و جلب رضایت ذینفعان، انتظار میرود جنابعالی با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، تعامل سازنده با واحدهای مرتبط و رعایت اصول تکریم، نسبت به اجرای دقیق برنامههای مصوب و بهبود فرآیندهای پاسخگویی به ارباب رجوع اقدام نمایید.»
طرح تکریم ارباب رجوع، یکی از برنامههای استراتژیک وزارت نفت است که هدف آن افزایش بهرهوری، شفافیت بیشتر و اعتماد عمومی به سازمانهای زیرمجموعه است. شرکت نفت فلات قاره ایران نیز با اجرای این طرح، قصد دارد خدمات خود را با سرعت، دقت و احترام بیشتری به مراجعان ارائه دهد.
احسان بندری، یک جوان مسجد سلیمانی و فردی باسابقه و متعهد در حوزههای مدیریتی و اجرایی این شرکت است. وی سوابق درخشانی در بهبود روندهای خدماترسانی و حوزه ارتباطات و رسانه دارد. از دیگر سوابق او در شرکت نفت فلات قاره میتوان به او رئیس دفتر مدیرعامل، مدیر روابط عمومی، مسئول رسالت اجتماعی و مشاور مدیران منابع انسانی شرکت اشاره کرد.
تخصص او در مدیریت روابط رسانهای و ارتباط با ذینفعان، از مهمترین دلایل انتخاب وی برای این سمت است.
انتصاب احسان بندری در راستای توسعه اهداف استراتژیک وزارت نفت، نشاندهنده تمرکز شرکت بر بهبود کیفیت خدمات و افزایش اعتماد عمومی است.