به گزارش مسیر انرژی ، “آقای میدری! این همه مسئول روابط عمومی در شستا برای چیست؟! چه اتفاقی افتاده که حدود ۶۰۰ نفر میخواهند در همایش مسئولین روابط عمومی شرکتها و دیگر زیرمجموعههای شستا شرکت کنند؟! این تعداد سیاهی لشگر عظیم به کجا وصل هستند؟! لطفاً اجازه ندهید که پول کارگران خرج این مشاغل عجیب و غریب شود.”
انتقاد صلواتیان بهطور خاص معطوف به هزینههای بالای روابط عمومی و برگزاری همایشهای پرهزینهای است که به نظر وی به جای تأثیرگذاری مثبت، صرفاً منابع را به هدر میدهند. این موضوع با توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت نگرانکننده کارگران، به یکی از بحثهای داغ این روزها تبدیل شده است.