بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مجتمع پتروشیمی سبلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان از مجتمع شرکت پتروشیمی سبلان بازدید کردند.
سبلان

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی، امروز  یکم آذرماه، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه حسین برزگری نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه و هیات همراه ضمن بازدید از شرکت در جریان روند تولید قرار گرفتند و مهندس رضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان گزارشی از روند تولید و عملکرد شرکت ارائه کرد.

پس از پایان این بازدید طی جلسه‌ای طرفین بر ایجاد کاروان راهیان توسعه و پیشرفت توافق کردند که بر اساس آن مقرر شد دانش‌آموزان در زمانبندی‌های مناسب از پتروشیمی سبلان بازدید کرده و از نزدیک با فضای کار، ویژگی‌ها و مشاغل بخش صنعت پتروشیمی آشنا شوند.

مهندس کریمی در این جلسه با بیان اینکه صنعت پتروشیمی یکی از نمادهای اقتدار جمهوری اسلامی ایران است تاکید کرد: ما در سبلان همواره بر اهمیت آموزش تاکید کرده‌ایم و یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت ما در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، آموزش بوده است.

وی افزود: بر همین اساس ما آمادگی داریم تا در این زمینه با آموزش و پرورش استان نیز همکاری داشته باشیم. چون باور داریم که آشنایی نزدیک با این صنعت ، تاثیر بسیار مهمی در ایجاد انگیزه و آینده دانش‌آموزان خواهد داشت که امیدهای آینده کشور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با قدردانی از مدیرعامل پتروشیمی سبلان گفت: همراهی و همکاری در این مسیر یعنی ایجاد کاروان راهیان توسعه و پیشرفت، شایسته تقدیر است و از شما بابت این همکاری سپاسگزارم.

وی ادامه داد: بی‌تردید شکل‌گیری این کاروان‌ها تاثیر خود را در آینده نشان خواهد داد و با توجه به اینکه دانش‌آموزان فعلی، گردانندگان آینده صنعت پتروشیمی کشور خواهند بود، این آشنایی و مواجهه از نزدیک قطعا مفید خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14071

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت