بازدید نخبگان و مدیران بسیجی از پتروشیمی شازند

جمعی از نخبگان بسیجی استان مرکزی از واحدهای مجتمع پتروشیمی شازند بازدید کردند و همچنین سفیر ایران در عمان و رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی در مسقط از غرفه شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند.
بازدید نخبگان و مدیران بسیجی از پتروشیمی شازند

به گزارش مسیر انرژی، جمعی از نخبگان، هادیان سیاسی، ائمه جماعات و مدیران بسیجی استان مرکزی روز پنج شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ با حضور در مجتمع پتروشیمی شازند، از نزدیک با تولیدات، فعالیت ها و دستاوردهای این مجتمع بزرگ صنعتی به عنوان یکی از طرح های مهم زیربنایی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آشنا شدند.
در این بازدید جندقی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل و خیرآبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان توضیحاتی در خصوص فعالیت های شاراک در زمینه تولید نوآورانه، تامین نیاز بازار داخلی و نیز دستور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل این شرکت در راستای جهاد تولید ارائه کردند.
همچنین سفیر ایران در عمان و رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی در مسقط از غرفه شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند.
علی نجفی سفیر ایران در عمان به همراه مهرداد فلاح اوریمی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در مسقط ، با حضور در غرفه شرکت پتروشیمی شازند ، ضمن دیدار و گفتگو با مهندس زینکوهی و معاون بازرگانی و دکتر متین معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی شاراک و مدیران حاضر، با توانمندی ها و دستاوردهای شرکت آشنا و در خصوص صادرات محصولات تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بحث و تبادل نظر کردند.
شرکت پتروشیمی شازند در هفتمین نمایشگاه بین المللی عمان پلاست حضوری فعال داشته و غرفه این شرکت مورد استقبال ویژه بازرگانان و فعالین حوزه صنعت پتروشیمی قرار گرفت.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12525

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی