برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی پتروشیمی های هلدینگ پتروفرهنگ

فینال مسابقات قهرمانی فوتسال شرکت های تابعه هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر به میزبانی سبلان، امروز برگزار شد و با قهرمانی تیم شرکت سپهر قطب لاوان به پایان رسید.
برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی پتروشیمی های هلدینگ پتروفرهنگ

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی، فینال مسابقات قهرمانی فوتسال شرکت های تابعه هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر به میزبانی سبلان، امروز برگزار شد و با قهرمانی تیم شرکت سپهر قطب لاوان به پایان رسید.
در مسابقه فینال دو تیم پتروشیمی سیراف انرژی و قطب سپهر لاوان به مصاف هم رفتند که  این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به پایان رسید و تیم شرکت سپهر قطب لاوان قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

همچنین در پایان مسابقه مراسم اهدای جام و مدال با حضور مهندس رضا کریمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان و خلیل شیخیانی مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان و مدیران و روسای پتروشیمی های تابعه هلدینگ برگزار شد.
مهندس کریمی در این مراسم با قدردانی از حضور و مشارکت تیم های شرکت کننده  تاکید کرد:  به همه شما تبریک می گویم، به خصوص تیم پتروشیمی قطب سپهر لاوان  که توانست قهرمان این دوره  شود. این حضور فعال نشان از طراوت و شادابی ذهنی و جسمی مجموعه هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر دارد که حقیقتا شایسته تحسین و قدردانی است.
وی افزود: ما به این شور و نشاط نیاز داریم و همواره تلاش کرده ایم در این راستا گام برداریم. انشالله شاهد تداوم برگزاری این مسابقات در این رشته و رشته های دیگر هم باشیم‌ که اثر بسیار مثبتی در فضای سازمانی و اجرایی همه مجموعه خواهد داشت.

گفتنی است در  این مسابقات که به میزبانی پتروشیمی سبلان در منطقه پارس جنوبی برگزار شد ، تیم های پتروشیمی سبلان ، پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، پتروشیمی دنا، پتروشیمی مروارید، پتروشیمی سیراف انرژی، شرکت سپهر قطب لاوان حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19123

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی