تبادل نظر شرکت پتروشیمی مارون با شرکت‌هایی از خاورمیانه در کنگره اتیل

نمایندگان شرکت پتروشیمی مارون با حضور در کنگره اتیلن در کشور عربستان با شرکت‌هایی از خاورمیانه به تبادل نظر پرداختند.
تبادل نظر شرکت پتروشیمی مارون با شرکت‌هایی از خاورمیانه در کنگره اتیل

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از از خوزستان، روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی مارون، اعلام کرد: نمایندگان این شرکت پتروشیمی بعنوان یکی از مگا الفین های خاورمیانه در کنگره اتیلن عربستان که در شهر الخُبَر در حال برگزاری است؛ شرکت کردند.

نمایندگان پتروشیمی مارون با هدف تبادل اطلاعات و بررسی آخرین دستآوردها در عرصه های تولید؛ تبادل دانش فنی؛ آخرین وضعیت صنعت پتروشیمی و دورنمای آینده این صنعت ارزش آفرین را در دیدارهایی صمیمانه با نمایندگان شرکت‌های سابیک، تکنیپ و زیمنس انرژی و سایر شرکت های فعال درحوزه های نفت، گاز و پتروشیمی کشور عربستان و منطقه خاورمیانه، مورد بررسی و گفت‌وگو قرار دادند.

تبادل نظر شرکت پتروشیمی مارون با شرکت‌هایی از خاورمیانه در کنگره اتیل

پتروشیمی مارون مجمتع تولید فراورده‌های پتروشیمی است که در زمینی به مساحت ۱۰۲٫۵ هکتار و در دو منطقه جغرافیایی کریت کمپ اهواز و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بندر امام احداث گردیده است. شرکت پتروشیمی مارون در تاریخ ۱۳۷۷/۱۱/۰۱ تأسیس گردید، در سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسید. این مجتمع شامل واحدهای الفین، LDPE، HDPE، EO/EG و UT است که در این میان واحد الفین سایت اصلی بوده و دیگر واحدها را تغذیه می‌کند. خوراک شرکت پتروشیمی مارون از کارخانه‌های ان‌جی‌ال ۴۰۰، ان‌جی‌ال ۶۰۰، ان‌جی‌ال ۷۰۰ و ان‌جی‌ال ۸۰۰ توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تامین می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12724

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی