تجلیل آریاساسول از پرستاران و گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب

آریاساسول همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) مراسم روز پرستار با حضور جمعی از پرستاران شاغل در شرکت برگزار و از ایشان تجلیل به عمل آمد.
تجلیل آریاساسول از پرستاران و گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم بزرگداشت روز پرستار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار و از ایشان تجلیل شد.

بر اساس این گزارش محمدرضا حیدرزاده، ضمن تبریک میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، با تقدیر از زحمات کادر درمان، پرستاران و پزشکانی که ایثارگرانه بر بالین بیماران موجب آرامش تن و روان آنها می‌شوند، گفت: تلاش‌ها و از خود گذشتگی پزشکان و پرستاران و کادر درمان را خصوصاً در شرایط بحرانی دوران کرونا در کنار کارکنان صنعت که بدون وقفه چرخ اقتصاد کشور به دست توانمند این عزیزان می‌چرخید، را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به پایش حفظ سلامت کارکنان مطابق با استانداردهای بین‌المللی در آریاساسول گفت: پایش، آزمایش‌های دوره‌ای و برنامه اقدام و عمل و درمان احتمالی توسط بخش بهداشت HSE نشان از تعهد و رسالت کادر درمان و پیشرو بودن آریاساسول در تمامی زمینه‌هاست.

وی از همکاری و حضور کادر درمان، بهداشت کار و محیط زیست واحد HSE شرکت با واحدهای فرایندی تقدیر کرد و گفت: با توجه به اهدافی که برای حجم تولید و ادامه فرایند کسب رکورد  و رشد تولید در سال جاری برای شرکت در نظر گرفته‌ایم انتظار می‌رود تیم پزشکی نیز با رویکرد پیشگیرانه همراه سایر ارکان مختلف سازمان حضور موثر داشته باشند.

در پایان این دیدار حیدرزاده با اهداء لوح تقدیر و گل از پرستاران شاغل و کادر درمان آریاساسول تجلیل کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی