توان‌افزایی و ترویج فرهنگ محیط زیستی از سوی آریاساسول کلید خورد

توان‌افزایی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست از سوی شرکت پتروشیمی آریاساسول در راستای مسولیت‌های اجتماعی کلید خورد.
توضیحات

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی شرکت آریاساسول، اجرای طرح توان‌افزایی و اشاعه فرهنگ محیط زیست در راستای مسولیت‌های اجتماعی از سال ۱۳۹۹ با برنامه‌ریزی و اجرای وبینارهای آموزش محیط زیست برای علاقمندان و عموم به‌صورت رایگان در سطح ملی توسط شرکت پلیمرآریاساسول شروع شد و برگزاری این دوره‌ها همچنان ادامه دارد.

آموزش و توان‌افزایی به‌عنوان رکن اساسی فرهنگ‌سازی و ترویج در مقوله حفظ محیط زیست بسیار مؤثر است.

همزمان با شروع ایپدمی کووید ۱۹ که موجب اختلال در برگزاری حضوری دوره‌ها و جلسات آموزشی شد، آریاساسول به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و استمرار فرهنگ‌سازی محیط زیستی‌، به‌صورت خلاقانه نسبت به طرح‌ریزی و برگزاری وبینارهای آموزشی با اساتید برتر دانشگاهی اقدام کرد که با فراهم‌سازی بستر، آموزش رایگان را برای استفاده متخصصین و علاقمندان به مسائل محیط زیست به‌ویژه کارشناسان صنایع در کشور برقرار کرد.

وبینارها به‌صورت فصلی برنامه‌ریزی و تاکنون ۱۱ وبینار برگزار شده است که طبق تجزیه و تحلیل به‌عمل آمده، استقبال خوبی از سوی کارشناسان، سازمان‌های مردم نهاد و دوست‌داران محیط زیست از برگزاری دوره‌های برخط شده و بازخوردهای مثبت قوت قلب برای ادامه دورهای مجازی در زمینه محیط زیست است.

بر این اساس با دستیابی به تجربیات موفق در آموزش و تنویر افکار عمومی در زمینه مسائل محیط زیست و تعهد و اعتقاد مدیریت ارشد این شرکت به حفاظت از محیط زیست در آینده نزدیک اقدام‌های ارزشمندی را شاهد خواهیم بود.

توان‌افزایی و ترویج فرهنگ محیط زیستی از سوی آریاساسول کلید خورد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11147

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی