توزیع ۴۰۰ تن گاز مایع یارانه‌ای در خراسان جنوبی

از ابتدای آذرماه جاری تاکنون ۴۰۰ تن گاز مایع یارانه‌ای در استان توزیع شده و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.
توزیع ۴۰۰ تن گاز مایع یارانه‌ای در خراسان جنوبی

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از ایرنا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آذرماه جاری تاکنون ۴۰۰ تن گاز مایع یارانه‌ای در استان توزیع شده و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.
محمدرضا عابدانی روز شنبه اظهار کرد: تعداد ١٨ هزار خانوار از نعمت گاز در استان برخوردار نیستند که ماهانه مقدار ٧٩٢ تن گاز مایع بین این افراد توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۴۰۰ تن گاز مایع یارانه‌ای در استان توزیع شده است، قیمت گاز مایع یارانه‌ای در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) با احتساب نرخ خدمات توسط شرکت‌های پخش گاز مایع به قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار و ۳۶۰ ریال (هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷۹ هزار ریال) عرضه می‌شود و مردم استان اگر با هر نوع گران‌فروشی مواجه شدند با تلفن ١٢۴ تماس گرفته و تخلفات را گزارش کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه نرخ یارانه‌ای هر سیلندر گاز مایع ۲۷۹ هزار ریال بوده و فروش آن به قیمت بالاتر غیرقانونی است، گفت: مردم در صورت مشاهده فروش کپسول گاز خانگی به قیمت بالاتر از یارانه‌ای به سامانه نظارتی ۱۲۴ سازمان صمت تماس بگیرند.

عابدانی افزود: درصد اندکی از نیاز گاز مایع استان خراسان جنوبی مربوط به نیازهای غیریارانه‌ای است که تلاش می‌کنیم آن را هم از طریق سدف مرتفع کنیم.

وی عنوان کرد: همه متقاضیانی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و در زمره مصرف‌کنندگان قانونی گاز مایع (مصرف‌کنندگان خانگی، صنایع و اصناف) قرار دارند باید در این سامانه ثبت‌نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

عابدانی گفت: برای شفافیت در توزیع، انواع فرآورده‌های نفتی با قیمت یارانه‌ای در سامانه سدف توزیع می‌شود و متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این سامانه نشده‌اند، به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR مراجعه کنند.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15017

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز