توقف تردد شناورهای مسیر گناوه به جزیره خارگ

تردد شناورهای مسافربری و باربری در مسیر بندر گناوه به جزیره خارگ که از چند روز پیش به علت شرایط نامناسب جوی متوقف شده بود، به مدت یک روز دیگر ادامه دارد.
توقف تردد شناورهای مسیر گناوه به جزیره خارگ

به گزارش مسر انرژی، رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه, کیامرث جوکار روز یکشنبه اظهار کرد: تردد شناورهای مسافربری و باربری در مسیر این بندر به جزیره خارگ که از چند روز پیش به علت شرایط نامناسب جوی متوقف شده بود، به مدت یک روز دیگر ادامه دارد. باتوجه به اطلاعیه هواشناسی استان بوشهر، امکان خروج شناورهای مسافربری و باری برای روز جاری امکان پذیر نیست.

وی افزود: از سرگیری تردد شناورها درصورت مساعد شدن وضعیت جوی که باید از طرف سازمان هواشناسی اعلام شود، پس از هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد.

کیامرث جوکار گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته احتمال ازسرگیری تردد شناورهای باری و مسافربری برای روز دوشنبه وجود دارد که در صورت نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: تعداد ۲ شناور مسافربری و ۲ لندینگ گرافت حمل بار و کالا در مسیر گناوه به جزیره خارگ فعالیت دارند.

شهرستان گناوه به عنوان پسکرانه جزیره خارگ در جابه جایی و مایحتاج ضروری ساکنان و شاغلان در شرکت‌های نفتی و پتروشیمی به این جزیره نقش مهمی دارد.

جزیره خارگ محل استقرار بزرگ‌ترین پایانه صادرات نفت ایران در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بندر بوشهر و ۱۷ مایلی گناوه واقع شده است

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11501

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت