تکذیب خبرهای مربوط به انتصاب‌ها در وزارت نفت

پس از صدور ابلاغ سرپرست ریاست‌ جمهوری مبنی بر منع هر گونه انتصاب و یا عزل افراد در دستگاه‌ های دولتی، در وزارت نفت هیچ عزل و نصبی برخلاف مصوبه سرپرست محترم ریاست‌ جمهوری انجام نشده است
تکذیب خبرهای مربوط به انتصاب‌ها در وزارت نفت

به گزارش مسیر انرژی، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اخبار خلاف‌ واقع درباره انتصابات در این وزارتخانه را تکذیب کرد. اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی انتشار بعضی اخبار خلاف‌ واقع در شبکه‌ های اجتماعی و بعضی از سایت‌ های بی‌ اعتبار با عنوان عزل و نصب‌ ها در صنعت نفت، با انتشار اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: اخبار بعضاً کذب و غلط در این حوزه، به‌ شدت تکذیب می‌ شود.

در این اطلاعیه آمده است: پس از صدور ابلاغ سرپرست ریاست‌ جمهوری مبنی بر منع هر گونه انتصاب و یا عزل افراد در دستگاه‌ های دولتی، در وزارت نفت هیچ عزل و نصبی برخلاف مصوبه سرپرست محترم ریاست‌ جمهوری انجام نشده است. همچنین، برخلاف خبر های دروغ منتشر شده در این زمینه، در این وزارتخانه هیچ تبدیل وضعیتی نیز انجام نشده است.

افزون‌ بر این، شایان ذکر است اگر در شرکت‌ های پتروشیمی و پالایشگاهی وابسته به بخش خصوصی یا شبه‌ دولتی، تغییر و تحولاتی در حوزه منابع انسانی اتفاق افتاده، مسئولیت این تغییر و تحولات به‌ عهده این شرکت‌ ها است و وزارت نفت در این زمینه مسئولیتی به‌ عهده ندارد.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19378

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت