جای خالی سرمایه گذاران دارو در صنعت پتروشیمی

جای خالی سرمایه گذاران دارو در صنعت پتروشیمی حس می شود و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، خواستار حضور این سرمایه گذاران شد.
جای خالی سرمایه گذاران

به گزارش مسیر انرژی به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، خواستار حضور سرمایه گذاران حوزه دارو در صنعت پتروشیمی شد و به جای خالی سرمایه گذاران دارو در صنعت پتروشیمی توجه کرد.

مرتضی شاه میرزایی، در افتتاحیه نمایشگاه فارمکس در مرکز همایش‌ های ایران مال، گفت: صنعت پتروشیمی در مسیر پرهیز از خام فروشی قرار گرفته و به دنبال تکمیل زنجیره ارزش است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ سال قبل اولین مجتمع پتروشیمی در کشور احداث شد، افزود: صنعت پتروشیمی، شاگرد اول سبد صادرات مواد غیر نفتی است.

شاه میرزایی با عنوان این مطلب که صنعت پتروشیمی نقش تعیین کننده در تولید سایر محصولات دارد، گفت: بخش عمده‌ ای از مواد اولیه دارویی همان محصولات پتروشیمی هستند.

وی با تاکید بر جای خالی سرمایه گذاران دارو در صنعت پتروشیمی افزود: بسته بندی محصولات دارویی نیز وابسته به محصولات پتروشیمی است.

شاه میرزایی گفت: صنعت پتروشیمی به سرمایه گذاران حوزه دارو نیاز دارد که پای کار بیایند و برای تکمیل زنجیره ارزش، با ما همکاری کنند.

نمایشگاه فارمکس یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی صنعت دارویی در ایران است که سالانه در شهر تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی است که شرکت‌های تولیدکننده دارویی، تجهیزات پزشکی و دارویی، مواد اولیه دارویی و ماشین‌آلات تولید دارو به نمایش گذاشته می‌شوند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه فارمکس – نمایشگاه دارویی ایران مال : ۳۱ مرداد الی ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ می باشد

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10500

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل