حفظ دستاوردهای مدیریتی در پتروپارس ضروریست

در پروژه های در دست اجرای شرکت پتروپارس و ادامه مسیر فرخ علیخانی، مي بايست سکان مدیریتی این شرکت به دست مدیران توانمندی از همین مجموعه عظیم سپرده شود
حفظ دستاوردهاي مديريتي در پتروپارس ضروريست

به گزارش مسیر انرژی، به منظور تداوم روند مطلوب پیشرفت پروژه ها در بزرگترین شرکت پیمانکار نفتی یعنی پتروپارس، می بایست مدیرانی مجرب و متخصص از همین مجموعه ادامه دهنده راه فرخ علیخانی باشند.
هفته گذشته و طی حکمی از سوی محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت، فرخ علیخانی از مدیرعاملی شرکت پتروپارس به مدیریت تولید شرکت ملی نفت ایران بازگشت.
علیخانی که پیش از آن نیز در سمت معاونت تولید شرکت ملی نفت مشغول به خدمت بود با روی کار آمدن دولت سیزدهم، توسط خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در آبان ماه سال ۱۴۰۰برکنار  شد.
اما توانمندی و تخصص وی سبب شد تا با وجود مخالفت های بسیار، از تجارب او در حوزه بالادست نفت بهره برده و مدیریت بزرگترین شرکت پیمانکاری نفت کشور یعنی پتروپارس را به دست او بسپارند.
گفتنی است در زمان تصدی گری وی بر شرکت پتروپارس، پیشرفت پروژه های توسعه فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی، توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی، توسعه میدان نفتی فروزان، توسعه میدان گازی بلال و توسعه میدان گازی فرزادB با جدیت هرچه بیشتر پیگیری و به درصدهای بسیار قابل توجهی در پیشرفت پروژه رسیدند.
البته کم نیستند از این دست مدیران شایسته و لایق در بدنه شرکت بزرگ پتروپارس که قادر خواهند بود مدیریت مجموعه را به نفع احسن راهبری کنند. همچنین ضروریست تجارب ارزشمندی که این مدیران در خلال فعالیت های مربوط به مگا پروژه های نفتی کسب کرده اند، جهت تداوم پیشرفت اهداف جبران ناترازی انرژی کشور به کار گرفته شود.
از این رو به نظر می رسد به منظور تداوم فعالیت ها در پروژه های در دست اجرای شرکت پتروپارس و ادامه مسیر فرخ علیخانی، می بایست سکان مدیریتی این شرکت به دست مدیران توانمندی از همین مجموعه عظیم سپرده شود تا خللی در پیشرفت مگا پروژه های نفت و گاز که برای توسعه و اقتصاد کشور حیاتی هستند وارد نشود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=20151

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی