درخشش پتروشیمی سبلان در پنجمین همایش متانول ایران

مدیرعامل، سرپرست و کارشناس پژوهش و فناوری پتروشیمی سبلان، در پنجمین همایش متانول ایران به طور مشترک موفق به کسب عنوان مقاله برگزیده شدند.
درخشش پتروشیمی سبلان در پنجمین همایش متانول ایران

به گزارش مسیر انرژی، مدیر عامل، سر پرست واحد پژوهش و فناوری و کارشناس واحد پژوهش و فناوری پتروشیمی سبلان، در پنجمین همایش متانول ایران به طور مشترک موفق به کسب عنوان مقاله برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، مقاله «طراحی و بررسی فنی و اقتصادی سیستم بازیافت هیدروژن از گاز پرچ واحد تولید متانول جهت تولید آمونیاک» نوشته مهندس کریمی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، دکتر فرهاد قلی‌ نژاد سر پرست واحد پژوهش و فناوری و مهندس محمود گودرزیان کارشناس این واحد از بین مقاله‌ های رسیده به پنجمین همایش متانول ایران به عنوان یکی از ۵ مقاله برگزیده انتخاب و معرفی شد.

سبلان با اتکاء به تجربه و توان متخصصان بومی، به دنبال توسعه و پیشرفت در زمینه تولید سوخت پاک، همراه با راه حل های بهتر است.

در پایان این همایش این افراد با حضور دکتر دیداری مدیر عامل پتروشیمی زاگرس و جمعی از مدیران پتروشیمی‌ های متانولی مورد تقدیر قرار گرفته و تندیس خود را دریافت کردند.

گفتنی است این رویداد بین المللی با حضور کلیه شرکت های متانول‌ ساز و هلدینگ‌ های سرمایه گذار و‌ با حضور جمعی از مقامات کشوری در‌ مرکز همایش های صدا و ‌سیما برگزار شد.

انتهای پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12904

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی