در اوج مصرف هم قطعی‌ گاز و برق نداریم

سخنگوی دولت گفت: یادمان هست که قطعی‌ گاز و برق فقط محدود به اوج سرما و تابستان نبود، بلکه در بهار هم شاهد قطعی گاز و برق بودیم
در اوج مصرف هم قطعی‌ گاز و برق نداریم

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از شانا، سخنگوی دولت گفت: یادمان هست که قطعی‌ گاز و برق فقط محدود به اوج سرما و تابستان نبود، بلکه در بهار هم شاهد قطعی گاز و برق بودیم، اما اکنون حتی در اوج مصرف هم قطعی نداریم.
علی بهادری‌جهرمی روز یکشنبه (ششم اسفندماه) در برنامه‌ تلویزیونی درباره اقدام‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: زمانی که دولت روی کار آمد برخی از مردم به نقاط مرزی و کشور همسایه می‌رفتند که واکسن تزریق کنند، زیرا واکسن کرونا در داخل کشور نبود و هر روز ۷۰۰ جان‌باخته داشتیم، اما با انتخاب مردم ورق به‌گونه‌ای برگشت که در ۱۰۰ روز کشور ما در چند حوزه رکورددار شد و این کار با حضور و مشارکت مردم انجام گرفت.

وی افزود: یادمان هست که قطعی‌ گاز و برق فقط محدود به اوج سرما و تابستان نبود، بلکه در بهار هم شاهد قطعی گاز و برق بودیم، اما اکنون حتی در اوج مصرف هم قطعی نداریم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت تصمیم گرفت فاز ۱۱ پارس جنوبی را که بیش از ۱۰ سال معطل شرق و غرب مانده بود به‌دست جوانان نخبه و توانمند ایران تکمیل کند که باعث افزایش تولید گاز شد، همچنین دوباره موفق شدیم ذخیره‌سازی گاز را برای دوره‌های اوج مصرف داشته باشیم.

بهادری‌جهرمی اظهار کرد: ما فقط معطل میز گفت‌وگو برای فروش نفت و فرآورده‌های نفتی نماندیم، بلکه سعی کردیم به کشورهای مختلف نگاه و پتروشیمی فراسرزمینی را در آن سوی جهان فعال کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16799

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز