دپوی فرآورده‌های نفتی قاچاق در هامون کشف شد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف دپو فرآورده‌های نفتی قاچاق به میزان ۴۵۰۰۰ لیتر خبر داد
دپوی فرآورده‌های نفتی قاچاق در هامون کشف شد

به گزارش مسیر انرژی سرهنگ “حسینعلی کریمی امین” سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان، امروز پنجشنبه در این باره گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با دریافت خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در شهرستان هامون موضوع را پیگیری کرده و در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ “حسینعلی کریمی امین”در ادامه بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دقیق دپوی سوخت‌ های قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، ۲۰ هزار لیترسوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی درداخل مخازن کارگاه و ۲۵ هزار لیتر از یک دستگاه تریلی نفتکش که در داخل کارگاه در حال تخلیه بود را کشف و ضبط کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان افزود: کارشناسان ارزش فرآورده‌های نفتی (نفت کوره) قاچاق کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و در این راستا پس از هماهنگی قضائی تریلی مذکور توقیف ، کارگاه پلمب و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ “حسینعلی کریمی امین” از مردم درخواست کرد؛ در صورت آگاهی از هر گونه اقدام به قاچاق، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11982

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت