رئیس سازمان محیط زیست به بلامانع بودن راه‌اندازی پتروشیمی میانکاله واکنش نشان داد

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه هنوز هیچگونه مجوزی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است درمورد دخالت سازمان بازرسی در این پروژه گفت: از خودشان سوال کنید.
زیست

به گزارش مسیر انرژی به نقل از ایلنا، رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه هنوز هیچ گونه مجوزی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است درمورد دخالت سازمان بازرسی در این پروژه گفت: از خودشان سوال کنید. علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در خصوص این‌ که گفته می‌ شود سازمان بازرسی کل کشور ساخت پتروشیمی میانکاله را بلا مانع اعلام کرده، گفت: از خودشان سوال کنید از نظر سازمان محیط زیست هیچ مجوزی وجود ندارد.

رئیس سازمان محیط زیست در واکنش به صحبت‌ های استاندارد مازندران و سازمان بارزسی در خصوص مجوز های پتروشیمی گفت: موضوعی به نام پتروشیمی میانکاله هیچ مجوزی از سوی این سازمان ندارد.

سلاجقه، رییس سازمان محیط‌زیست درباره این‌که استاندار مازندران معقتد است پتروشیمی میانکاله مجوز های لازم را دارد، گفت: برای آخرین بار عرض می‌ کنم و این کلام سازمان محیط زیست کشور است؛ موضوعی به نام پتروشیمی میانکاله هیچ مجوزی ندارد.

رئیس سازمان محیط‌زیست در خصوص این‌ که گفته می‌ شود سازمان بازرسی کل کشور ساخت پتروشیمی میانکاله را بلامانع اعلام کرده، اظهار داشت: از خودشان سوال کنید از نظر سازمان محیط‌زیست هیچ مجوزی وجود ندارد.

پروژه احداث پتروشیمی در منطقه حسین‌آباد شهرستان بهشهر، حدود ۲۰ کیلومتری تالاب میانکاله به قبل از انقلاب ۵۷ ایران بازمی‌گردد و قرار بود وزارت نفت در میانکاله پالایشگاه بسازد ولی با مخالفت اسکندر فیروز رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روبرو شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11670

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت