سیاست‌ بنزینی دولت غیرقیمتی است

بخشنامه بودجه 1403 را ابلاغ و تکالیف دستگاه‌ها مشخص و ابلاغ شده است و سیاست بنزینی دولت غیرقیمتی است.
سیاست‌ بنزینی دولت غیرقیمتی است

به گزارش مسیر انرژی به نقل از آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تصویب کردیم بودجه بر اساس سیاست‌ های کلی برنامه هفتم تدوین شود و با توجه به این که کلیات برنامه از مجلس رأی گرفته، برخی تغییرات نیز در در بودجه اعمال خواهد شد.

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در حاشیه جلس هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کردیم و تکالیف دستگاه‌ ها مشخص و ابلاغ شده است. هم‌چنین ستاد بودجه نیز فعال شده و چارچوب کلی بودجه را آماده کرده‌ ایم و در زمان قانونی یعنی آبان‌ ماه مرحله اول تقدیم بودجه را انجام خواهیم داد.

وی افزود: تصویب کردیم بودجه بر اساس سیاست‌ های کلی برنامه هفتم تدوین شود و با توجه به اینکه کلیات برنامه از مجلس رأی گرفته، برخی تغییرات نیز در در بودجه اعمال خواهد شد.

منظور با بیان اینکه  تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است و ما به دنبال صرفه‌ جویی در مصرف سوخت هستیم، اظهار داشت: در لایجه برنامه هفتم احکام خوبی پیش‌ بینی کردیم که در صرفه جویی بنزین کمک می‌کند؛ سیاست های ما غیر قیمتی است که آهنگ رشد مصرف را مدیریت می‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11938

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت