شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر ۳۴ درصد از رکورد تولیدش نیز فراتر رفت

شبصیر در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۷،۰۵۹ تن محصول تولید کرده بود که تولید در سال جاری ۲۰ درصد نیز نسبت به سال گذشته رشد را نشان می دهد.
شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر ۳۴ درصد از رکورد تولیدش نیز فراتر رفت

به گزارش مسیر انرژی، شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در زمینه تولید و فروش انواع محصولات پلیمری، شیمیایی و پتروشیمیایی فعالیت می کند که البته محصول اصلی این شرکت مواد کوپلیمر ABS بوده که در ایران بصورت انحصاری تولید این محصول در اختیار شبصیر می باشد.
مطابق با گزارش عملکرد این شرکت در ۵ ماهه نخست سال جاری، شبصیر مجموعا ۲۰،۰۳۸ تن انواع محصول تولید کرده که این رقم ۳۴ درصد بالاتر از میزان تولید اسمی شرکت می باشد. گفتنی است ظرفیت اسمی قائد بصیر ۳۶ هزار تن انواع محصول در سال است که در این ۵ ماه شرکت توانسته با بکار بردن استراتژی های مطلوب مدیریتی، رکورد تازه ای در تولید محصول را کسب کرده و بودجه ۷ ماهه تولید را پوشش دهد.
لازم به ذکر است شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۷،۰۵۹ تن محصول تولید کرده بود که تولید در سال جاری ۲۰ درصد نیز نسبت به سال گذشته رشد را نشان می دهد.
پیش بینی می شود با تداوم روند فعلی تولید و شکستن مجدد رکوردهای سال گذشته، سهامداران شبصیر برای پایان سال جاری رشد حداقل ۳۰ درصدی سود را تجربه کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=20257

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی