مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از غرفه پازارگاد‌ بازدید کرد

دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ظهر روز سه شنبه از غرفه شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بازدید کرد.
پازارگاد‌

به گزارش مسیر انرژی، ظهر سه شنبه ( ۱۴ آذر ۱۴۰۲) دکتر علی عسکری، مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از غرفه شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد‌ در نمایشگاه پتروفن بازدید کرد.

 

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد‌ در رویداد پتروفن ۱۴۰۲ که با تأکید بر رفع نیاز های فناورانه با توانمند سازی بازیگران زیست‌بوم صنعت پتروشیمی در ۷ حوزه تخصصی برگزار شده است، شرکت کرد.

 

پازارگاد‌ همچنین برای به نمایش گذاشتن فعالیت ها و دستاورد های خود در سال های اخیر در رویداد پتروفن ۱۴۰۲ شرکت کرد و غرفه ای را به خود اختصاص داد.

 

این شرکت در سال‌ های اخیر به عنوان پشتیبان صنعت، همگام و همراه با صنعت پتروشیمی، نفت، گاز و پالایش در مسیر رشد اقتصادی و پیشرفت‌ های صنعتی و حوزه انرژی گام بر داشته است. همچنین بر اساس ماموریت تعریف شده و با مدنظر قرار دادن محور‌ های عملیاتی و استراتژیک اجرای سیاست‌ های پتروشیمی خلیج‌ فارس، تامین‌ کننده بخش عمده‌ ای از نیازمندی‌ های خدماتی منابع‌ انسانی در منطقه می‌ باشد.

 

رویداد پتروفن امسال با دو رویکرد هم‌ افزایی بین دستگاه‌ ها و بازیگران اصلی صنعت پتروشیمی کشور و ارتباط بی‌ واسطه بین شرکت‌ های دانش‌ بنیان با صنعت پتروشیمی و طرح نیاز های هلدینگ خلیج‌ فارس برگزار می‌ شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14501

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل