شرکت‌ پتروشیمی خوزستان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر همکاری می کنند

کارگاه آموزشی پوشش‌های پودری با همکاری شرکت پتروشیمی خوزستان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
پتروشیمی خوزستان

به گزارش مسیر انرژی به نقل از خبر آنلاین، روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان خبر داد: این شرکت با همکاری دانشگاه صنعتی امیر کبیر کار گاه آموزشی پوشش های پودری برگزار کرد.

این کارگاه با حضور ۲۰۰ نفر از فعالان صنعت پوشش‌ های پودری در روز های ۲۰ و ۲۱ شهریور در دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیر کبیر برگزار شد.

بعد از پایان کارگاه، جلسه‌ ای با حضور صالح احمدی مدیر عامل شرکت پتروشیمی خوزستان و رئیس دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیر کبیر برگزار شد که در این جلسه به بحث در خصوص برگزاری از این مدل کارگاه‌ ها در زمان‌ های آینده پرداختند.

در حاشیه این کارگاه، نمایشگاهی با حضور تعدادی از فعالان صنعت پوشش‌ های پودری نیز برگزار شد.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی خوزستان به عنوان نخستین مجتمع تـولید کننده دو نمـونه بـرجسته از پلیمـر های مهندسی یعنی «پلی کربنات» و «رزین اپوکسی» در خاورمیانه است و محصولات این شرکت در صنایع مختلف از جمله صنایع مخابرات، الکترونیک، برق، ساختمان، هوا و فضا، پزشکی و هم چنین ایمنی کاربرد دارد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران)، یکی از دانشگاه‌های صنعتی و برتر در ایران است که در شهر تهران مستقر می‌باشد. این دانشگاه فعالیت خود را در سال ۱۳۳۷، تحت عنوان پلی‌تکنیک تهران آغاز نمود و سپس به دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارتقا یافت. در حال حاضر هم با برخی پتروشیمی ها همکار هایی در زمینه های مختلف دارد.

انتهای پیام/

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11407

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی