شناور حامل گازوئیل قاچاق در خلیج فارس توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبرنگاران از کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک فروند شناور در آب‌های بندر دیلم خبر داد.
شناور حامل گازوئیل قاچاق در خلیج فارس توقیف شد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک فروند شناور در آب‌ های بندر دیلم خبر داد و اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و یک عملیات هدفمند یک فروند شناور در حوزه دریایی بندر دیلم حاوی سوخت و گازوئیل قاچاق توقیف شد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: دریابانان در بازرسی دقیق از شناور، ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر متهم که مشغول حمل و جا به جایی محموله قاچاق بودند را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف شده در خلیج فارس ۶ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال برآورد شده است.
وی گفت: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق سوخت، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

علاوه بر این در رابطه با کشف ۲۸۰ هزار لیترگازوئیل قاچاق در میناب سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان ناوگروه شناوری میناب طی عملیاتی ۵ عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.
او گفت: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان با بریدن طناب مشک متصل به شناور از محل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۸۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11570

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت