به ۱۰۰ در درصد رسیدن ضریب پوشش گاز روستاهای خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: تا قبل از دهه مبارک فجر، ضریب پوشش گاز روستایی خراسان شمالی به صد در درصد می رسد.
به ۱۰۰ در درصد رسیدن ضریب پوشش گاز روستاهای خراسان شمالی

به گزارش مسیر انرژی سیدمحمودهاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۰ روستا، تا اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای دارای سکنه استان خراسان شمالی فاصله وجود داد.

وی ادامه داد: با افتتاح گازرسانی به ۷۶ روستا و شهرک روستایی استان خراسان شمالی در هفته دولت امسال، بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان به ۹۹.۹ درصد افزایش یافته و عملیات گازرسانی برای ۲۰ روستای باقیمانده فاقد گاز استان خراسان شمالی در مراحل پایانی قرار دارد که تا آذرماه سال جاری، اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای دارای سکنه و دارای کد آبادی در استان خراسان شمالی را جشن خواهیم گرفت .

این مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بررسی روند اجرای پروژه ها، حاکی از گام های پایانی شرکت برای گازرسانی به تمامی روستاهای دارای سکنه و دارای کد آبادی و هم چنین توزیع عادلانه رفاه در تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان است.

وی ضمن تبریک پانزدهم مهرماه، روز ملی روستا و عشایر  گفت: روستائیان و عشایر  نقش ویژه‌ای را در ایجاد امنیت ، اقتصاد و استقلال کشور ایفا می‌کنند و به عنوان کانون‌های کوچک تولیدی، سهم بزرگی در توسعه استانی و ملی دارند.

استان خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد ک حدود نیمی از آنها را روستاییان تشکیل می‌دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12318

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز