عملیات ساخت مدرسه پتروشیمی خارک بزودی آغاز می شود

مدیرعامل پتروشیمی خارک گفت: عملیات اجرایی ساخت مدرسه اهدایی پتروشیمی خارک در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی بزودی آغاز می شود.
مدرسه

به گزارش مسیر انرژی، مدیرعامل جدید پتروشیمی با بیان مطلب فوق افزود: در پی دیداراعضای هیات مدیره با صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، دکتر محمدی زاده،استاندار بوشهر و حجت الاسلام کارگری امام جمعه خارک و استفاده از رهنمودهای آن عزیزان یکی از دغدغه های آنها کمبود فضای آموزشی و قول پتروشیمی خارک از سالها قبل مبنی بر ساخت مدرسه از ناحیه مسوولیت اجتماعی بود.

در اولین جلسه هیات مدیره جدید با نظر مساعد همه اعضا ساخت مدرسه ۹ کلاسه در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر با پیمانکار بومی منطقه با توجه به تاکیدات سهامداران عمده تصویب و عملیات اجرایی این پروژه بزودی آغاز و ظرف ده ماه تحویل داده می شود.

وی تاکید کرد: دیگر دغدغه این عزیزان و سهامداران طرحهای توسعه ایی است که در دستور کار قرار گرفته و درباره اجرای طرحهای توسعه ایی با زمانبندی مشخص تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی خارک توجه به اشتغال را از دیگر تاکیدات مسوولین استان ذکر و بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار  تاکید کرد و گفت: در جذب نیروی انسانی جذب نیروهای بومی جزیره خارک و استان بوشهر در اولویت هست و در این زمینه بزودی اقداماتی را انجام خواهیم داد.

دکتر وفایی گفت: بنا داریم در این دوره جدید با تعامل سازنده با سهامداران و مسوولین  استان بوشهر کارهای عقب مانده و بلاتکلیف و همچنین طرحهای توسعه ای را سرعت ببخشیم. مدیر عامل پتروشیمی خارک ادامه داد: رفع تبعیض، توجه به معیشت و رفاه کارکنان به منظور ایجاد انگیزه و افزایش تولید و بهره وری در دستور کار قرار دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12171

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی