قرارداد انتقال گاز بین شرکت انتقال گاز و هیربد نیرو امضا شد

قرارداد «انتقال گاز طبیعی جمع‌آوری و فرآورش‌شده مشعل» بین شرکت انتقال گاز ایران و شرکت هیربُد نیرو امضا شد.
انتقال گاز

به گزارش مسیر انرژی به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، غلام عباس حسینی، مدیر عامل این شرکت در این باره گفت: این قرار داد بر اساس ماده ۴۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور مصوب ۱۳۹۵، قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، دستور عمل نحوه نظارت بر مبادلات نفتی و شیوه‌ نامه نحوه داد و ستد شرکت ملی گاز ایران با خریداران گاز مشعل، بین شرکت انتقال گاز ایران و شرکت هیربُد نیرو امضا شد.

وی با اشاره به سیاست‌ ها و اهداف وزارت نفت مبنی بر حذف گاز های مشعل ادامه داد: این اقدام ضمن کاهش آلایندگی و تأثیر مستقیم بر محیط زیست، سبب جلو گیری از هدر رفت، بازیافت و ایجاد درآمد می‌ شود.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: در آغاز قرار داد، روزانه ۲۲۰ هزار مترمکعب استاندارد گاز طبیعی جمع‌ آوری و فرآورش‌ شده مشعل به نقاط مشخص‌ شده، انتقال داده می‌شود که این حجم از گاز در آینده نیز افزایش می‌ یابد.

حسینی تصریح کرد: در این قرار داد انتقال گاز طبیعی دریافتی از شرکت هیربُد نیرو و تحویل آن از سوی شرکت انتقال‌گاز با استفاده از شبکه انتقال گاز طبیعی موجود به شرکت هیربد نیرو بر اساس شرایط، ضوابط و قید های قرار داد عملیاتی می‌ شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12615

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز