قطب اصلی اقتصاد کشور؛ مجتمع گاز پارس جنوبی

مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان داخل و جوانان شایسته و خوش استعداد توانسته در این روز های سرد سال بیشترین حجم تولید گاز را به خود اختصاص دهد
قطب اصلی اقتصاد کشور؛ مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از ایسنا، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی این شرکت را قطب اصلی اقتصاد کشور دانست که با اعتماد با دانش و توان جوانان ایرانی نقش بسیار مهمی در چرخش، شکوفایی و رشد اقتصادی کشور دارد.

احمد باهوش، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجموعه بزرگ گازی کشور با برخورداری از سرمایه انسانی متخصص، ماهر و با تجربه توانسته، همسو با برنامه‌ های وزارت نفت مبنی بر تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی، نقش کلیدی و ارزشمند خود را در سال‌ های اخیر ایفا کند.

باهوش ادامه داد: به‌ رغم وجود شرایط دشوار و محدودیت‌ های خاص، توانستیم با اعتماد به جوان ایرانی، بیش از ۹۰ درصد کالا های مورد نیاز پالایشگاه‌ های پایتخت انرژی کشور را از طریق دانش بنیان‌ ها و سازندگان داخلی تامین نماییم‌.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، وی ادامه داد: امروز با لطف پروردگار و نظام مقدس انقلاب اسلامی، مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان داخل و جوانان شایسته و خوش استعداد توانسته در این روز های سرد سال بیشترین حجم تولید گاز را به خود اختصاص داده و آرامش، آسایش و اقتدار را به کشور عزیزمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15239

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز