کابوس مکتب زنگنه برای نیروی انسانی نفت بازهم تکرار می شود!

چيزي كه هويداست، دست هاي پشت پرده زنگنه براي حضور در دور پنجم وزارت نفت با ويترين پاكنژاد است.
كابوس مكتب زنگنه براي نيروي انساني نفت بازهم تكرار مي شود!

به گزارش مسیر انرژی به مقل از نفت ما، باوجود قول اکید پزشکیان به بدنه نیروی انسانی نفت در خصوص عدم بازگشت به گذشته اما معرفی محسن پاکنژاد بعنوان وزیر نفت حاکی از آن است که باید منتظر دور پنجم وزارت زنگنه باشیم.
سرانجام پس از حدس و گمان های فراوان از لابی کارگروه تعیین وزیر نفت، در واپسین دقایق،‌ نامی ناآشنا و کمتر دیده شده در مناصب مدیریتی وزارت نفت بعنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
محسن پاکنژاد که تنها معاونت وزیر نفت در منابع هیدروکربوری و معاونت مدیرعاملی شرکت ملی نفت را بعنوان سطوح نسبتا بالای مدیریتی در روزمه خود دارد درحالی بعنوان گزینه پیشنهادی وزارت نفت معرفی شده که همواره از وی در نفت بعنوان یکی از منصوبان و شاگردان زنگنه یاد می شود.
البته گفتنی است معرفی پاکنژاد بعنوان وزیر پیشنهادی نفت آنقدر سریع صورت پذیرفته که تا این لحظه هیچ برنامه مدون و قابل دفاعی از وی نه در کمیسیون انرژی مجلس و نه در سایر محافل برگزار شده ارائه نشده است.
اما چیزی که هویداست، دست های پشت پرده زنگنه برای حضور در دور پنجم وزارت نفت با ویترین پاکنژاد است. از سوی دیگر اما تا اینجای کار نظرات نمایندگان کمیسیون انرژی در خصوص این کاندیدا مثبت نبوده و وی یکی از چالشی ترین وزرای پیشنهادی خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19963

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت