لوح زرین مشتری‌مداری به پتروشیمی بوعلی سینا رسید

از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال جاری، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در افزایش تولید، فروش، درآمد و حتی سود همواره استمرار داشته است.
لوح زرین مشتری‌مداری به پتروشیمی بوعلی سینا رسید

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا، در چهارمین جشنواره یکصد واحد مشتری مداری، تندیس لوح زرین به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا اهدا شد.
روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ چهارمین جشنواره سراسر واحد مشتری مداری در مرکز همایش‌ های بین المللی صدا و سیما با رویکرد تجلیل از بنگاه‌ های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، برگزار شد.
این جشنواره که با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزرات ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات صورت گرفته بود، از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در راستای استراتژی خود به منظور افزایش فروش و درآمد شرکت با شناسایی نیاز های مشتریان و ایجاد زیر ساخت‌ های مناسب و تعهد در ارائه خدمات به مشتریان موجب شد که مورد تجلیل قرار گیرد.
مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این جشنواره گفت: از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال جاری، شرکت پتروشیمی بو علی سینا در افزایش تولید، فروش، درآمد و حتی سود همواره استمرار داشته است.
منصور حمید خاطر نشان کرد: در همین راستا این شرکت توانسته با شناسایی نیاز های مشتریان و ایجاد زیرساخت‌ های مناسب و همچنین تمرکز بر کیفیت، قیمت و ارتباط فعال و موثر با مشتری این توفیق را داشته که در خدمات‌رسانی ارزشمند برای مشتریان تلاش کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=17171

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی