مخترعان هلدینگ خلیج فارس ارمغانی طلایی از آلمان آوردند

تیم اعزامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس موفق به کسب جایزه ویژه طلای نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کشور آلمان شد.
مخترعان هلدینگ خلیج فارس ارمغانی طلایی از آلمان آوردند

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تیم اعزامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس موفق به کسب جایزه ویژه طلای نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کشور آلمان شد.

دکتر مصطفی رحیمی و مهندس کوروش رضایی که از مخترعان شرکت پتروشیمی خلیج فارس هستند و به عنوان تیم اعزامی به آلمان رفته بودند؛ با دو طرح کولر خورشیدی با قابلیت سرمایش و گرمایش و تولید آب از رطوبت هوا و پروژه سامانه مدیریت تأمین، تولید، انبارش و فروش بر پایه یادگیری ماشین و هوش‌ مصنوعی توانستند مدال طلای جایزه ویژه در کلاس صنعتی، جایزه ویژه موسسه تحقیقات و نو آوری ملی کشور تایلند و دو مدال نقره در بخش فناوری‌ های نو آورانه اقتصادی و کار بردی بدست آورند.

این طرح‌ ها در نمایشگاه نورمبرگ آلمان iena2023 نمایش داده شد، در میان ۵۰۰ طرح شرکت کننده جایزه ویژه اختراع برتر و مدال طلای رسته اختراعات صنعتی را از آن خود کرد.

این مسابقات تحت حمایت علمی فدراسیون مخترعین بین‌ الملی جهانی ifia، تحت نظارت سازمان ملل و معاونت علمی و فناوری کشور چین، تایلند و مرکز فناوری و مخترعین کشور آلمان با داوری انستیتو فناوری کشور آلمان و کمسیون مشترک کشور های عضو فدراسیون جهانی مخترعین برگزار شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13391

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی