مدیرعامل مجتمع پارس جنوبی درگذشت یکی از کارکنان را تسلیت گفت

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پی درگذشت یکی از کارکنان پالایشگاه دوم این مجموعه در جریان وقوع حادثه حین عملیات تعمیرات اساسی، پیام تسلیتی صادر کرد.
درگذشت

به گزارش مسیر انرژی، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پی درگذشت یکی از کارکنان پالایشگاه دوم این مجموعه در جریان وقوع حادثه حین عملیات تعمیرات اساسی، پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام احمد باهوش برای تسلیت درگذشت یکی از کارکنان به شرح زیر است:

«به نام خدا

خانواده عزیز و داغدار نیک‌ روش

با تسلیت و تعزیت

حادثه اندوه بار و غم انگیز درگذشت انسان فداکار، فرزاد نیک‌روش در حین کار در پالایشگاه دوم پارس جنوبی سبب تاثر و تاسف عمیق بنده و مجموعه همکاران در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی شد.

اینجانب با اندوه و تاسف فراوان، مراتب همدردی و تسلیت خود را به شما خانواده گرامی و داغدار ایشان ابراز داشته؛ برای آن انسان شریف و زحمتکش از خداوند متعال آرامش روح و مرتبه عالی درجات مسئلت نموده و برای خانواده محترم و همه بستگان و بازماندگان، صبر و شکیبایی در برابر این مصیبت ناگهانی را مدد می‌کنم.»

لازم به ذکر است این کارگران جهت انجام تعمیرات اساسی ( اورهال ) در پالایشگاه دوم تحت نظر شرکت پیمانکاری لیدوما مشغول به فعالیت بوده اند که بامداد روز یک شنبه دچار حادثه شده اند و علاوه بر یک فوتی، این حادثه دو مصدوم هم بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11239

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی