مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت در قالب تجهیز بیمارستان تبریز

مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت در قالب تجهیز بیمارستان تبریز ارائه شد و این امر با خرید دستگاه ایرانی از تولید داخل حمایت به عمل آورد.
مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت

به گزارش مسیر انرژی به نقل از شانا، مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز همسو با اجرای مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت، بیمارستان شهید مدنی تبریز را به دستگاه رادیوتراپی تجهیز کرد و  یک دستگاه شتاب‌دهنده خطی رادیوتراپی (پرتودرمانی) برای این بیمارستان خریداری کرده است.

خرید تجهیزات رادیوتراپی بیمارستان شهید مدنی تبریز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و با همکاری علوم پزشکی تبریز انجام شده و از مصوبه‌ های سفر های استانی رئیس‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود که امسال به بهره‌ برداری رسیده است.

مراجعه‌ کنندگان زیاد این شهر، کمبود دستگاه رادیوتراپی در تبریز و نوبت انتظار طولانی برای پرتو درمانی در این بیمارستان دولتی سبب شده بود بیماران به مراکز رادیو تراپی در شهر های ارومیه و تبریز مراجعه کنند.

خرید این دستگاه از مسافرت‌ های بیماران جلو گیری کرده و روزانه بیش از ۱۰۰ نفر از خدمات رادیو تراژی این دستگاه بهره‌ مند خواهند بود.

نکته مهم دیگر آن است که این دستگاه تولید داخل بوده و این مدیریت با خرید آن از تولید داخل نیز حمایت کرده است.

طرح عمرانی در بخش های آموزشی، بهداشتی و توسعه عمران روستایی در مناطق مختلف کشور از محل اعتبار مسئولیت اجتماعی نفت در دست اجراست.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10672

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل