مشکلی در بازگشت حقوق قانونی ایران به بازار نفت وجود ندارد

روسیه هراسی از این ندارد که ایران در بازار نفت با آن رقابت کند، چرا که کمبود مصرف کننده وجود نخواهد داشت.
مشکلی در بازگشت حقوق قانونی ایران به بازار نفت وجود ندارد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه روسیه گفت مسکو هیچ مشکلی در این نمی‌ بیند که ایران توانسته حقوق قانونی خود را که فرصت توسعه به این کشور از طریق فروش نفت و بازار نفت را می‌ دهد، بازگرداند.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنج‌ شنبه) در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره رقابت تهران و مسکو در بازار نفت گفت: «روسیه هراسی از این ندارد که ایران در بازار نفت با آن رقابت کند، چرا که کمبود مصرف کننده وجود نخواهد داشت».

لاوروف ادامه داد: «هیچ مشکلی در این موضوع نمی‌ بینیم که ایران حقوق قانونی خود را که فرصت توسعه از طریق فروش نفت، کسب درآمد و سرمایه‌ گذاری با سود به دست آمده را فراهم می‌ کند، باز گردانده است».

بنابر گزارش خبر گزاری اسپوتنیک، او همچنین اظهار داشت: «در چارچوب اوپک پلاس، درک روشنی از نحوه مذاکره و مصالحه وجود دارد. هیچ‌ کس ضرر نمی‌ کند، هیچ‌ کس آزرده نمی‌ شود. علاوه‌ بر این، من فکر می‌ کنم که بازار هیدروکربن رشد خواهد کرد».

لاوروف تاکید کرد «کشور های عادی با استناد به اقدامات خود بر اساس قوانین بین‌ المللی، همیشه تعادل قابل قبولی از منافع را پیدا خواهند کرد».

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=17262

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت