مقابله با آلودگی نفتی گناوه آغاز شد

مقابله با آلودگی نفتی گناوه آغاز و اعزام تیم کار بلد برای مقابله به محض دریافت گزارش لکه‌های نفت در ساحل گناوه انجام شد.
مقابله با آلودگی نفتی

به گزارش مسیر انرژی به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانداری گناوه در اطلاعیه‌ای از اعزام تیم مقابله با آلودگی نفتی به گناوه خبر داد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان گناوه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به محض دریافت گزارش لکه‌های نفت در ساحل گناوه بلافاصله به شرکت بهره برداری نفت گاز گچساران اطلاع رسانی شد. برای مقابله با آلودگی نفتی چندین گروه از نفت و گاز گچساران و تیم مقابله با آلودگی اداره بنادر و دریانوردی به گناوه اعزام شد.

پس از بررسی مشخص شد که نشت نفت از خطوط در خشکی نیست، لذا به شرکت پایانه و فلات قاره اطلاع رسانی شد که منشأ و مسئول آن به جد در حال پیگیری و بررسی است.

از شهروندان و گردشگران تا زمان جمع‌آوری کامل لکه‌های نفتی در ساحل گناوه خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور و شناکردن در دریا خودداری کنند.

صنعت نفت و گاز یکی از بزرگترین صنایع در کشور ایران می باشد و بخش حیاتی اقتصاد ملی به شمار می رود. این صنعت خطرات محیطی بالقوه در زیستگاه های مجاور یا نزدیک به آنها را افزایش می دهد.

آن قسمت از نفت رها شده به دریا که به ساحل می رسد شامل هیدروکربن های سنگین است که در اندازه های مختلف در سطح ساحل قرار می گیرند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10641

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت