نصب مکانیکی طرح پتروشیمی دهدشت تا پایان سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود

مدیر طرح‌ های هلدینگ خلیج‌ فارس با اشاره به‌ سرعت گرفتن اجرای طرح پتروشیمی دهدشت، تأکید کرد که طبق برنامه‌ ریزی انجام شده باید نصب مکانیکی این طرح تا پایان ۱۴۰۳ خاتمه یابد.
مدیر طرح‌ های هلدینگ خلیج‌ فارس با اشاره به‌ سرعت گرفتن اجرای طرح پتروشیمی دهدشت، تأکید کرد که طبق برنامه‌ ریزی انجام شده باید نصب مکانیکی این طرح تا پایان ۱۴۰۳ خاتمه یابد.

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیر طرح‌ های هلدینگ خلیج‌ فارس با اشاره به‌ سرعت گرفتن اجرای طرح پتروشیمی دهدشت، تأکید کرد که طبق برنامه‌ ریزی انجام شده باید نصب مکانیکی این طرح تا پایان ۱۴۰۳ خاتمه یابد. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حمید فدایی در بازدید از پتروشیمی دهدشت با اشاره به پیشرفت بیش از ۳۷ درصدی این پروژه که با سرمایه‌ گذاری ۳۵۰ میلیون یورو و با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال پلی‌ اتیلن سنگین در حال اجرا است، گفت: مسائل پیمانکاری این طرح در چند ماه گذشته حل‌ و فصل شده و مراحل اجرایی با برنامه‌ ریزی‌ جدید، در حال انجام است.

وی با بیان این که فاز مهندسی این پروژه که از پروژه‌ های در راستای خط دنا است در وضعیت خوبی قرار دارد، خاطر نشان کرد: سفارش‌ گذاری تجهیزات شروع شده، بعضی از تجهیزات وارد سایت شده و نصب شده و بعد از پایان نصب مکانیکی، برای مراحل پیش راه‌ اندازی و راه‌ اندازی آماده خواهیم شد.
خط دنا از یک واحد الفین گچساران و چهار واحد تولید پلی اتیلن(HDPE ) بنامهای شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت ،ممسنی ،کازرون و بروجن تشکیل شده است .در سفر استانی نایب رئیس مجلس جناب آقای مهندس باهنر به استان کهکیلویه و بویر احمد در تاریخ ۱۳۸۶/۰۱/۲۰ کلنگ احداث یک واحد تولید پلی اتیلن سنگین به ظرفیت ۳۰۰۰۰۰ تن در سال در شهرستان دهدشت زده شد و بلا فاصله در تاریخ ۱۳۸۶/۰۱/۲۸ شرکت پتروشیمی دهدشت به صورت سهامی خاص تأسیس و به ثبت رسید
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13699

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی