نگاه راهبردمحور شرکت‌های پتروشیمی به مقوله اچ‌اس‌ئی

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت گفت: اچ‌اس‌ئی در اقتصاد، تولید مستمر و پویا، همچنین سودآوری شرکت‌ها نقش بسیار مؤثر و اساسی دارد.
نگاه راهبردمحور شرکت‌های پتروشیمی به مقوله اچ‌اس‌ئی

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مظاهر انصاری به همراه مدیران بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت به‌منظور پیگیری اجرای الزام‌های اچ‌اس‌ئی در طرح‌های پتروشیمی منطقه عسلویه از طرح‌های پتروشیمی و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بازدید کرد.

بازدید از فاز ۱ و ۲ پتروشیمی، بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی و زیرساخت‌های اچ‌ اس‌ئی شرکت پتروشیمی زاگرس، بررسی وضع شبکه آب آتش‌نشانی متمرکز فازهای ۱ و ۲ پتروشیمی و بررسی وضع پروژه جمع‌آوری پساب و تصفیه‌خانه پتروشیمی دماوند از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

مظاهر انصاری، مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت ضمن خرسندی از وضع مناسب اچ‌ اس‌ئی در شرکت‌های پتروشیمی، به وجود تعهد مدیریتی و نگاه راهبردمحور (نه وظیفه‌محور) به مقوله اچ‌اس‌ئی به‌عنوان علل اصلی نهادینه شدن اچ‌اس‌ئی در شرکت‌های پتروشیمی اشاره کرد.

وی همچنین به نقش اچ‌ اس‌ئی در اقتصاد، تولید مستمر و پویا و در نهایت سودآوری شرکت‌ها اشاره و ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه وزیر نفت از موضوعات مرتبط با اچ‌اس‌ئی بر لزوم استفاده از فضای مساعد کنونی برای ارتقا و فرهنگ‌سازی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل و ضرورت نگاه به این مقوله به‌عنوان یک ارزش در همه بخش‌های صنعت نفت تأکید کرد.

داود عمادی، مدیر اچ‌ اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این بازدید به تشریح و معرفی اقدام‌های نوین انجام‌شده در حوزه اچ‌اس‌ئی از سوی شرکت‌های پتروشیمی پرداخت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16639

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی