معاون وزیر نفت: هیچ پتروشیمی به دلیل نبود خوراک تعطیل نیست

شاهمیرزایی گفت: گازهای مشعل هم با کمک صنایع پتروشیمی و با برنامه ریزی صورت گرفته یکی یکی این مشعل ها خاموش می شود و امسال قرار است نیمی از مشعل های موجود خاموش شود.
معاون وزیر نفت: هیچ پتروشیمی به دلیل نبود خوراک تعطیل نیست

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از “نفت ما“،معاون وزیر نفت اظهار کرد: خوشبختانه هیچ واحد پتروشیمی به دلیل قطع خوراک از سرویس خارج نشده است.
شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: در حال حاضر هیچ قطعی گازی تا این لحظه در واحدهای پتروشیمی نداشته ایم و از طرفی هم برخی از واحدهای اوره ای این صنعت بابت اوره حمایتی که کشاورزان دارند با پیگیری‌های انجام شده نسبت به تسویه حساب آن اقدام می‌شود.
او گفت: با توجه به هوای سرد و افزایش مصرف گاز تقاضای بیشتری دارد صنعت پتروشیمی در واحدهای ان جی ال سرمایه‌گذاری کرده است و در بهار امسال ان جی ال ۳۲۰۰ راه‌اندازی شد تا کمبود گاز نداشته باشیم.
شاهمیرزایی اظهار کرد: همچنین گازهای مشعل هم با کمک صنایع پتروشیمی و با برنامه ریزی صورت گرفته یکی یکی این مشعل ها خاموش می شود و امسال قرار است نیمی از مشعل های موجود خاموش شود.
معاون وزیر نفت گفت: راه‌اندازی این طرح بزرگ صنعتی، گام بلندی در مسیر جمع‌آوری گازهای همراه و حفظ محیط زیست خواهد بود همچنین تا پایان امسال به‌طور میانگین معادل ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب گاز به‌صورت روزانه از مشعل‌ها جمع‌آوری خواهد شد که خود به‌معنای جمع‌آوری ۵۰ درصدی گازهای مشعل است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12883

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی