واگذاری ۲۰۰۰ اشتراک رایگان گاز در کرمانشاه

شرکت گاز استان کرمانشاه از واگذاری بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز به مدد جویان نهاد های حمایتی و خانواده شهدا و ایثار گران خبر داد.
واگذاری ۲۰۰۰ اشتراک رایگان گاز در کرمانشاه

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از ایسنا، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از واگذاری بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز به مدد جویان نهاد های حمایتی و خانواده شهدا و ایثار گران و برخی نهاد ها در ۹ ماهه امسال خبر داد.

ناصر حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری در راستای عمل به مسئولیت‌ های اجتماعی، ۲۱۶۱ اشتراک رایگان گاز به مدد جویان نهاد های حمایتی، ایثارگران و برخی نهاد ها و اماکن واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲۶۶ مورد به مدد جویان کمیته امداد و ۴۳۶ مورد به مدد جویان بهزیستی واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تأکید بر جایگاه و منزلت بالای خانواده‌ های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: همچنین ۴۰۲ اشتراک رایگان گاز به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران واگذار شده است.

وی گفت: ۵۷ مورد اشتراک رایگان نیز به اماکنی همچون مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، مدارس خیرساز و موزه‌ دفاع مقدس واگذار شده است.

حسینی در پایان از مددجویان نهادهای حمایتی و اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که از اشتراک رایگان استفاده نکرده‌اند، درخواست کرد با معرفی‌نامه به شرکت گاز مراجعه و برای یک‌بار کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16001

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز