وضعیت تولید و فروش پتروشیمی نوری‬⁩ و پارس در مهرماه

پتروشیمی نوری‬⁩ در مهرماه به درآمد ۱۵/۲ همتی دست یافته که در قیاس با ماه قبل و مدت مشابه سال قبل بترتیب با ۲۶٪ و ۱۳۵٪ رشد همراه بوده است
وضعیت تولید و فروش پتروشیمی نوری و پارس در مهرماه

به گزارش مسیر انرژی، پتروشیمی نوری‬⁩ در مهرماه به درآمد ۱۵/۲ همتی دست یافته که در قیاس با ماه قبل و مدت مشابه سال قبل بترتیب با ۲۶٪ و ۱۳۵٪ رشد همراه بوده است. از طرفی فروش ۵۰۵٫۲۶۴ تنی شرکت نوری‬⁩ بواسطه عرضه برش سنگین نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل نیز بترتیب ۲۵٪ و ۷۱٪ رشد را تجربه نموده است. همچنین تولید مهرماه شرکت پتروشیمی نوری‬⁩ با ۲٪ کاهش نسبت به ماه قبل به ۴۰۶٫۴۰۰ تن تنزل یافته است.
‏تولید ۷ماه اخیر ⁧‫ نوری‬⁩ در قیاس با مدت مشابه سال قبل با ۵٪ افزایش به ۲/۹۶ میلیون تن رسید ضمن آنکه تناژ فروش این شرکت با رشد چشمگیر ۴۴۸ هزارتنی به ۲/۸۹ میلیون تن یا بعبارتی با ۱۸٪ رشد همراه بود.

درآمد ۴/۸۸ همتی مهرماه ⁧‫پتروشیمی_پارس‬⁩ در قیاس با ماه قبل و مهرماه ۱۴۰۱ بترتیب با ۹٪ و ۶۸٪ رشد همراه بود. همچنین تولید ⁧‫پارس‬⁩ با ۱۰۰ هزارتن افزایش(با افزایش تولید اتان و بوتان) به ۳۶۶٫۰۵۱ تنی رسیده که نسبت به ماه قبل و مهرماه ۱۴۰۱ بترتیب ۳۸٪ و ۱۳۵٪ رشد را تجربه نموده است. از طرفی فروش ۲۶۱٫۳۳۵ تنی این ماه پارس نیز درقیاس با ماه قبل ۱۶٪ رشد را نشان می دهد.
تولید تجمیعی ۷ ماه اخیر ⁧‫پارس‬⁩ در قیاس با مدت مشابه سال قبل با ۳۹۲ هزارتن یا به عبارتی ۱۹٪ رشد به ۲/۵ میلیون تن و فروش تجمیعی این شرکت نیز با ۵٪ رشد به عدد ۲/۱۵ تن رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13209

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی