تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی آغاز شد

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی ۱۴ روزه این پالایشگاه طبق برنامه زمانبندی همسو با تولید پایدار در دستور کار قرار گرفته است که ایمنی، کیفیت و سرعت از مهمترین مولفه های آن است.
پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

به گزارش مسیر انرژی, مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه با اقدامات شاخص و نوآورانه و با مشارکت تمام تیم‌های عملیاتی با رعایت دقیق مسائل ایمنی آغاز شد.
کامبیز صفتی اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با هدف آماده سازی شرایط و حصول اطمینان از شرایط لازم برای تولید پایدار و ارتقا قابلیت اطمینان واحدهای تولیدی برای زمستان با تلاش متخصصان و کارکنان خلاص و نوآور در این مجموعه آغاز شده است.
وی افزود: تعمیرات اساسی ۱۴ روزه این پالایشگاه طبق برنامه زمانبندی همسو با تولید پایدار در دستور کار قرار گرفته است که ایمنی، کیفیت و سرعت از مهمترین مولفه های آن است.
صفتی یادآورشد: این فرایند پیشگیرانه، بازگردانی واحدهای تولیدی به شرایط قابل اطمینان برای دوره عملکرد مطلوب را تضمین می‌کند.
وی ادامه داد: تعویض تیپ فلر فاز ۹ در بازه ۱۲ روزه، اورهال کمپرسورهای off gas، تعمیرات اساسی مبدل های واحد ۱۰۳ از مهم ترین اقدامات این دوره است که با تکیه بر توان و دانش متخصصان و کارکنان کوشای این پالایشگاه و استفاده از کالاها و قطعات شرکت های داخلی انجام می شود.
مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: انجام به موقع تعمیرات اساسی موجب کاهش هزینه‌های تعمیراتی، افزایش طول عمر آنها، کاهش خطرات در حوزه HSE و افزایش راندمان تولید می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12388

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز