رشد ۲.۵ برابری فروش پتروشیمی ارومیه نسبت به سال قبل

مقدار فروش شرکت پتروشیمی ارومیه طبق صورت‌های مالی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ در مقایسه با دوره مشابه پارسال ۲.۵ برابر شد.
رشد ۲.۵ برابری فروش پتروشیمی ارومیه نسبت به سال قبل

به گزارش مسیر انرژی؛ به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس صورت‌های مالی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ در مقایسه با دوره مشابه پارسال، فروش ریالی این شرکت با حدود ۱۵۰ درصد رشد، ۲.۵ برابر شده است.

فروش وزنی شرکت پتروشیمی ارومیه نیز در بازه ۶ ماه امسال نسبت به دوره مشابه پارسال ۳۸ درصد افزایش داشته است.

رشد ۱۵۰ درصدی فروش ریالی به همراه تحولات مدیریتی و عملیاتی سبب افزایش مقدار سود ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ به بیش از سه برابر شده است.

روند تحولات در این شرکت همچنان ادامه دارد و راه‌اندازی پروژه پلی‌آلومینیوم کلراید (PAC) تا پایان امسال، همچنین تصویب و آغاز یک پروژه تکمیل زنجیره جدید، نوید روزهای بهتری را برای این شرکت می­‌دهد.

پتروشیمی ارومیه در جنوب غربی شهرستان ارومیه، کیلومتر ۳۰ جاده ارومیه – مهاباد در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار با محوطه صنعتی به وسعت ۵۰ هکتار و ۶۰ هکتار فضای سبز و استخرهای پساب احداث شده است. مواد اولیه مجتمع، اوره آمونیاک، گوگرد و کلروپتاسیم است و آب مورد نیاز آن از دو حلقه چاه در جوار مجتمع تأمین می‌شود. مجتمع دارای ۴ واحد فرآیندی تولید کریستال ملامین، سولفات آمونیم، اسید سولفوریک و سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک و سرویس‌های جانبی تأمین‌کننده آب، بخار، هوا، نیتروژن، توزیع برق و مخازن است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی