ساتا، شستان و پتروشیمی مارون هفته خود را با پتروشیمی بوشهر آغاز کرند

نشست مشترک هیات مدیره های ساتا، شستان و مارون به میزبانی پتروشیمی بوشهر ودر حضور مدیران عامل؛ ابن الرضا، عباسی، امرایی و حاتمی برگزار شد.
ساتا، شستان و پتروشیمی مارون اولین روز هفته خود را با پتروشیمی بوشهر آغاز نمودند

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی بوشهر نشست مشترک هیات مدیره های ساتا، شستان و مارون به میزبانی پتروشیمی بوشهر ودر حضور مدیران عامل؛ ابن الرضا، عباسی، امرایی و حاتمی برگزار شد. نشست ویژه شرکت های بالادستی و سهامداران پتروشیمی بوشهر در روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۲۰ در سایت عملیاتی آن شرکت تشکیل شد. پس از بازدید میدانی که با استقبال مدیران و کارکنان مجموعه همراه بود، از روند تولید و پیشرفت عملیات نصب، گزارش های مرتبط اطلاع حاصل گردید.

در ابتدای جلسه، دکتر حاتمی ضمن خوشامدگویی، شرح مبسوطی از اقدامات اساسی به انجام رسیده و رفع مشکلات جاری در طی مدت محدود حضور خود ارائه نمودند و حضور مدیران عالی‌رتبه در شرکت را موجب دلگرمی و نشاط روز افزون پرسنل شرکت در راستای تحقق ماموریت های محوله خود دانستند. در ادامه دکتر ابن الرضا و دکتر عباسی ضمن قدردانی از اقدامات درخشان و گسترده انجام شده طی مدت کوتاه سه ماه، در خصوص ادامه استراتژی مسیر اجرایی، ارائه طریق نمودند. این نشست، اتخاذ تصمیمات بنیادی در جهت رفع گلوگاه های شرکت در حوزه تولید و توسعه در بر داشت که نتایج مثبت و جهشی آن در کوتاه مدت به خوبی قابل مشاهده و هویدا خواهد بود.
انتهای پیام

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13641

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی