پتروشیمی هگمتانه به «اروند» واگزار می شود

معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از ظرفیت کارخانه دولومیت نهاوند که ۳۶ هزار تن در سال است خبر داد
پتروشیمی هگمتانه به «اروند» واگزار می شود

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از ایسنا، معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه مراحل تغییرات سالانه کارخانه دولومیت نهاوند تمام شده است، گفت: این کارخانه هنوز راه‌اندازی مجدد نشده است.

حمید بهزادی، درباره مشکلات دوری از معدن و نبود فضای کافی برای دپوی محصولات در کارخانه دولومیت نهاوند، اظهار کرد: با توجه به درخواست واگذاری معدن جدید و نزدیکتر نسبت به معدن قبلی جلسه‌ای با معاونت معادن و مدیران شرکت برگزار و مقرر شد معدن جدید واگذار شود و شرکت در عوض این کمک در بازه ۹ تا ۱۲ ماهه شرکت مذکور طرح تولید دولومیت زینتره را پیگیری و اجرا کند.

معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه ظرفیت کارخانه دولومیت نهاوند ۳۶ هزار تن در سال است، یادآور شد: در حال حاضر این کارخانه هنوز راه‌اندازی نشده است.

بهزادی درباره وضعیت پتروشیمی ابن‌سینا نیز اظهار کرد: عملیات زیرساختی، ایجاد راه دسترسی و هموارسازی زمین، دیوارکشی پتروشیمی ابن‌سینا و تجهیز کارگاه در حال انجام است و از ۱۵ روز دیگر پیمانکاران ساختمانی مستقر می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره تأمین مواد اولیه پتروشیمی هگمتانه نیز خاطرنشان کرد: تأمین مواد اولیه پتروشیمی هگمتانه به‌صورت موقت در حال انجام و تقریباً روزانه دو تانکر در حال ارسال است.

معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره واگذاری سهام مرحوم علاقبندیان مطرح کرد: ارزیابی پتروشیمی انجام شده و در حال مذاکره با پتروشیمی اروند به منظور واگذاری سهام هستند اما هنوز نقل و انتقال انجام نشده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15348

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی