اجرا پروژه مخزن اتیلن پتروشیمی امیرکبیر

سعادت نیا افزود: در مطالعات قبلی، جانمایی احداث اين مخزن در محل دیگری انجام گرفته بود كه با جانمایی جديد علاوه بر جلوگيري از تخريب انبارهای آن محل، حجم پايپينگ جهت اتصال اين مخزن به واحد الفين اين مجتمع به طور چشم‌گيري كاهش را در بر خواهد داشت.
اجرا پروژه مخزن اتیلن پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش مسیر انرژی  مدیرمجتمع پتروشیمی امیرکبیر از  ورود پروژه مخزن اتیلن به فاز اجرایی با ظرفیت ۲۸ هزار متر مکعب خبرداد.
درحاشیه شروع به کاراین پروژه، امیدسعادت نیا اظهار داشت: هدف از ساخت این مخزن افزایش تولید در محصولات پلی اتیلنی و جبران تغییرات در تولید اتیلن است.
مدیرمجتمع پتروشیمی امیرکبیر بیان داشت: یکی از دستاوردهای این پروژه افزایش تولید متوسط ۱۳۵ هزار تن محصولات پلی اتیلن که با احداث و راه‌اندازی این مخزن کل ظرفیت واحدهای پلی اتیلنی در دسترس خواهد بود.
سعادت نیا مدیرمجتمع پتروشیمی امیرکبیر، با اشاره به صرفه‌جویی حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در جانمایی جدید مخزن اتیلن ادامه داد: در مطالعات قبلی، جانمایی احداث این مخزن در محل دیگری انجام گرفته بود که با جانمایی جدید علاوه بر جلوگیری از تخریب انبارهای آن محل، حجم پایپینگ جهت اتصال این مخزن به واحد الفین این مجتمع به طور چشم‌گیری کاهش را در بر خواهد داشت.
دراین مراسم نمایندگان شرکت تدبیر فن آسیا بعنوان مدیریت طرح پروژه و جمعی از مدیران شرکت نیز حضور داشتند.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلی اتیلن در ایران به شمار می رود مجتمع تولیدی آن در سایت چهار منطقه ویژه پتروشیمی و در استان خوزستان واقع شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13328

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی