کارگروه‌های راهبردی در هلدینگ پتروفرهنگ تشکیل شد

کارگروه‌های راهبردی در هلدینگ پتروفرهنگ به‌منظور انجام برخی اقدام‌های لازم برای اصلاح فرآیندها و شفافیت در عملکردها تشکیل شد.
کارگروه‌های راهبردی در هلدینگ پتروفرهنگ تشکیل شد

به گزارش مسیر انرژی به نقل از هلدینگ پترو فرهنگ، هلدینگ پترو فرهنگ به‌ تازگی کارگروه‌های راهبردی به‌ منظور انجام برخی اقدام‌ های لازم برای اصلاح فرآیند ها و شفافیت در عملکرد ها را تشکیل داده است.

در روز های اخیر برخی اقدام‌ های لازم با هدف اصلاح فرآیند ها و شفافیت در عملکرد ها در دستور کار هلدینگ پترو فرهنگ قرار گرفته است که بدون شک سبب رضایت فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خواهد بود.

تشکیل کارگروه‌های راهبردی در هلدینگ پتروفرهنگ با هدف تعیین سیاست‌ های فروش ارز و استفاده از آن برای تأمین مالی پروژه‌ ها، تشکیل کمیته فروش متمرکز محصول شرکت‌ های زیر مجموعه با هدف کاهش هزینه‌ های کشتی و در دست گرفتن قیمت با توجه به سهم بازار متانول در ایران، تشکیل کمیته حسابرسی در شرکت‌ های زیر مجموعه با هدف شفاف‌ سازی مسائل مالی و سازمانی از جمله اقدام‌ های انجام‌ شده است.

همچنین به‌ تازگی چالش‌ های شرکت‌ های پروژه‌ محور همچون دنا، سیراف و شرکت‌ های تولیدی بررسی شد.

اثربخشی فرآیند های نظام راهبری، مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی، سلامت گزارشگری مالی، اثربخشی حسابرسی داخلی در شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه، استقلال و اثربخشی حسابرسی مستقل و رعایت قوانین و الزامات از جمله اهداف تشکیل کمیته حسابرسی است.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10909

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل