کامیون‌های نفتی هیدروکربن در بندرعباس، گازوئیل قاچاق از آب درآمد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس، سه دستگاه کامیون حامل ۹۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش محموله‌های فرآورده نفتی هیدروکربن شناسایی و توقیف شد.
کامیون‌های نفتی هیدروکربن در بندرعباس، گازوئیل قاچاق از آب درآمد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید میرزایی مستقر در جاده ورودی بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: ماموران خودروها را متوقف که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد کامیون‌ها برابر بارنامه ارائه شده حامل فرآورده نفتی هیدروکربن هستند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از بررسی و آزمایش توسط ماموران و ارسال نمونه به شرکت نفت و اداره استاندارد، سوخت کشف شده گازوییل قاچاق تشخیص داده شد که در بازرسی دقیق از سه خودرو در مجموع ۹۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش هیدروکربن کشف کردند.

سردار جاویدان، با بیان این که سوخت‌های قاچاق کشف شده به شرکت پالایش نفت تحویل شد، ارزش این محموله‌ را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

توقیف لودر ۱۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از کشف یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در رودان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا، روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی فاریاب به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

سردار جاویدان افزود: ماموران خودرو را متوقف که در بررسی مشخص شد بدون مدارک و اسناد قانونی و قاچاق است که در این رابطه لودر و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۲۴۴ کیلوگرم حشیش در سیریک

فرمانده انتظامی هرمزگان بااشاره به اینکه قاچاقچیان در انتقال ۲۴۴ کیلوگرم حشیش در سیریک ناکام ماندند، گفت: در پی همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط باند قاچاقچیان در حوزه این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل واقع در محور اصلی جاسک به سیریک روستای خرگوشی اعزام شدند که پس از گشت زنی، یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ درحال حرکت را مشاهده کرده که راننده آن با دیدن ماموران بر سرعت خود افزوده و در کوچه های روستای بصره چون عرصه را برخود تنگ دید با رها کردن خودرو از محل متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو موفق به کشف ۲۴۴ کیلوگرم حشیش شدند و در این راستا تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد.

پلمپ واحدصنفی توزیع کننده قرص‌های روانگردان در بندرعباس

رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان نیز از کشف ۹۰۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان از یک واحد صنفی در بندرعباس و پلمپ آن خبر داد.

سرهنگ مهدی بشارتی گفت: ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی استان در ادامه طرح امنیت محله محور روز گذشته در اجرای یک طرح ضربتی به صورت میدانی و محسوس از تعداد ۱۵ واحد صنفی سوپری و اغذیه فروشی در محدوده اسکله باهنر بازدید کرده و در بازرسی از یک واحد صنفی ۹۰۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این رابطه با هماهنگی مقام قضایی واحد صنفی مورد نظر پلمپ و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

این مسوول انتظامی اظهار کرد: طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف مختلف در قالب طرح‌های محله محور در تمامی مجتمع‌های تجاری و صنوف مختلف اجرا و برابر قانون با متخلفان صنفی برخورد می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12613

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز