۲ انتصاب جدید در شرکت ملی نفت

مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران در دو حکم جداگانه معاون هماهنگی و نظارت بر تولید نفت و معاون هماهنگی و نظارت بر تحول نفت، گاز و فرآورده‌ها را منصوب کرد.
۲ انتصاب جدید در شرکت ملی نفت

به گزارش مسیر انرژی، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران در دو حکم جداگانه معاون هماهنگی و نظارت بر تولید نفت و معاون هماهنگی و نظارت بر تحول نفت، گاز و فرآورده‌ها را منصوب کرد.
هرمز قلاوند در احکام جداگانه‌ای ناصر محمود کلایه و علی امیدی را به‌ترتیب به سمت معاون هماهنگی و نظارت بر تحویل نفت، گاز و فرآورده و معاون هماهنگی و نظارت بر تولید نفت منصوب کرد.
بر این اساس، در حکم علی امیدی به‌عنوان معاون هماهنگی و نظارت بر تولید نفت انجام مسئولیت‌هایی شامل نظارت بر شناسایی و بررسی میزان منابع و ذخایر نفت به‌منظور برآورد ظرفیت‌های مورد نیاز در انطباق با احتیاجات کشور، نظارت بر اجرای برنامه‌های کلان اکتشاف، توسعه و تولید نفت خام و مسئولیت نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها بر اساس اهداف، توجیهات، امکانات و مقدورات فنی – اقتصادی مورد تأکید قرار گرفته است.
همچنین در این حکم بر نظارت بر اجرای صحیح برنامه‌های ارتقای ضریب بازیافت مخازن بر اساس نتایج مخزن، نظارت و پیگیری پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه، نظارت بر عملیات تزریق گاز و آب در مخازن نفتی و… تأکید شده است.
در حکم مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران برای انتصاب ناصر محمود کلایه به‌عنوان معاون هماهنگی و نظارت بر تحویل نفت، گاز و فرآورده‌ها نیز مواردی مانند نظارت و هماهنگی بر تحویل خوراک به شرکت‌های پایین‌دستی دولتی و خصوصی، نظارت و هماهنگی بر تحویل نفت خام و میعانات گازی به مبادی صادراتی، نظارت و پیگیری پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران در حوزه انتقال و نظارت و کنترل شبکه توزیع نفت خام و مخازن ذخیره‌سازی در راستای استمرار و پایداری تولید نفت خام به عنوان مسئولیت‌های این معاونت مورد توجه قرار گرفته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12079

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت