۲ شرکت پتروشیمی در قزوین جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۲ شرکت پتروشیمی متخلف در استان به ۸۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
شرکت پتروشیمی در قزوین جریمه شدند

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی، مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۲ شرکت پتروشیمی متخلف در استان به ۸۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

علیرضا حسن پور اظهار کرد: براساس گزارش های دریافتی در خصوص قاچاق نفت گاز به ارزش ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط ۲ شرکت پتروشیمی، ۲ پرونده تخلف جهت رسیدگی در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان البرز تشکیل شد.
وی خاطر نشان کرد: با بررسی شواهد و مستندات، اتهام شرکت های پتروشیمی به دلیل قاچاق کالای یارانه ای محرز، حکم قطعی بر محکومیت هر دو شرکت متخلف صادر و به موجب آن علاوه بر ضبط فرآورده نفتی، متخلفان به پرداخت ۸۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به آثار زیان بار قاچاق سوخت، تاکید کرد: تخریب محیط زیست، افزایش نرخ بیکاری، از بین رفتن منابع ملی، فربه شدن مفسدان، ورود پول های آلوده و اخلال در نظم اقتصادی تنها بخشی از پیامد های قاچاق سوخت است که بایستی با این پدیده در چارچوب قانون به شدت، سرعت و قاطعیت برخورد شود.
علاوه بر تخلف شرکت های پتروشیمی قاچاق نفت و گاز توسط قاچاقچیان ضرر های هنگفتی به این حوزه وارد کرده که باید به طور جدی مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرند

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11964

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی